REGULAMENT PENTRU ACCES ȘI DESFĂȘURARE UNDERCLOUD 2020
Deoarece siguranța dumneavoastră este prioritară pentru noi, vrem să vă asigurăm că, pe lângă măsurile de prevenție a noului Sars-CoV-2 pe care sperăm că le luați în fiecare moment, și noi, la rândul nostru, avem cea mai mare grijă ca festivalul să se desfășoare în condiții de maximă siguranță.
MĂSURI DE SIGURANȚĂ pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS-CoV-2, aşa cum au fost aprobate prin ORDINUL nr. 2.941/1.120/2020, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 531 din 19 iunie 2020.
Asumarea riscurilor ce revin în urma participării la un eveniment cultural se face de către toți participanții: spectator, artist, furnizor de servicii sau lucrător.
Vă invităm cu mască (medicală/ non medicală). Aceasta trebuie să acopere corect gura și nasul. Conform regulilor în vigoare purtarea măștii este obligatorie pe toată durata evenimentului.
La intrare, se vor scana biletele, se va efectua un triaj observațional și se va verifica temperatura (non-contact). Astfel, atât persoanele care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree), cât și cele care refuză să le fie verificată temperatura, nu vor avea acces în locație.
În cazul în care temperatura înregistrată depășește 37,3°C, se va repeta o singură dată măsurarea temperaturii, după o perioadă de 2-5 minute de repaus. Este interzis accesul persoanelor care înregistrează temperatura măsurată mai mare de 37,3°C.
Vă rugăm să folosiți dezinfectantele avizate puse la dispoziție de organizatori.
Vă rugăm să respectați fluxurile de intrare/ieșire conform marcajelor, și să mențineți distanța fizică pe toată durata evenimentului. În toate spațiile acestei locații, trebuie respectată distanțarea de minimum 1,5 m față de alți participanți, conform indicațiilor marcajelor. Menținerea distanței fizice între persoane nu se aplică pentru membrii aceleiași familii și/sau grupuri de până la 3 persoane.
ACCESUL SPECTATORILOR
La porțile Muzeelor vor fi câte doi membri ai echipei de organizare, care se vor asigura că spectatorii vor forma un șir corect, păstrându-se regula de distanțare de 1,5 m. Pe pavaj vor fi semne de distanțare poziționate la distanță de 1,5m.
MASCA – purtarea ei este obligatorie pe parcursul întregii desfășurări a evenimentului. Această clauză vizează atât spectatorii, cât și echipa festivalului. Pentru o protecție eficace, masca trebuie să acopere atât gura, cât și nasul. Accesul publicului va fi permis numai în condițiile purtării de mască. Organizatorul își rezervă dreptul de a invita să părăsească locația, pe acei participanți care nu se conformează acestei reguli. O excepție de la regula purtării măștii pe întreaga durată a evenimentului o constituie momentul în care se consumă băuturi sau produse alimentare de la bar.
TRIAJ OBSERVAȚIONAL – se va măsura temperatura fiecărei persoane și va fi invitată sa se dezinfecteze pe mâini. Măsurarea temperaturii se va face cu echipamente dotate cu recunoaștere facială, fără contact cu participantul. Persoanele care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree), cât și cele care refuză să le fie verificată temperatura, nu vor avea acces în locație.
În cazul în care o persoană are o temperatură mai mare de 37.3 va fi invitată să aștepte câteva minute și apoi i se va lua din nou temperatura. În cazul în care se repetă temperatura crescută, persoana respectivă va trebui invitată sa plece.
Vă rugăm să vă prezentați la locație cu minim 30 de minute înainte de ora anunțată de începere a evenimentului.
SPAȚII SPECTACOLE
Scaunele vor fi poziționate câte două, trei (pentru persoane care vin împreună) sau câte unul, păstrându-se distanța de 2 m între grupurile de scaune.
Pe toată durata desfășurării evenimentului spectatorii își vor păstra locul arondat. Avem rugămintea ca publicul spectator să NU mute scaunele iar dacă există vreo nelămurire sau solicitare, să se adreseze echipei festivalului.
TERASA FESTIVALULUI – în curtea Muzeului Național al Țăranului Român va exista un punct de comercializare a băuturilor cu capac și alimentelor ambalate, iar plata se va face doar contactless, cu cardul sau telefonul.
Fiecare masă va avea maxim 4 scaune. Mobilierul de pe terasă va fi dezinfectat după fiecare client/grup de clienți de la fiecare masă.
DEPLASAREA ÎN LOCAȚIE
După acces, vă rugăm vă ocupați locul și să evitați, în măsura în care e posibil acest lucru, părăsirea lui până la finalul evenimentului. Ieșirea din zona în care sunt amplasate scaunele se poate face doar pentru a merge la terasă, pentru deplasarea la toaletă sau alte urgențe (pentru a evita deplasările parazitare din timpul spectacolului, care ar deranja atât spectatorii, cât și artiștii).
PROTOCOLUL PRIVIND ARTIȘTII INVITAȚI ÎN PROGRAM
Artiștii/echipele artistice din program se vor supune acelorași reguli precum publicul – triaj observațional, verificarea temperaturii, purtarea măștii.
Toate măsurile de siguranță și sănătate vor fi respectate și în timpul transportării și montării decorului, al probelor, excepție de la purtarea măștii va fi momentul în care se vor desfășura repetițiile și când se vor juca spectacolele pe scenă.
Cabinele/vestiarele/spațiile de schimb vor fi dezinfectate înainte și după fiecare spectacol și ori de câte ori e nevoie.
EVACUAREA
Înainte de fiecare spectacol se va difuza un spot audio în care se explică modul de acces și de evacuare. Ieșirea se va face tot prin locul de acces, vor fi semne marcate cu EXIT atât acolo cât și la ieșirea secundară, de urgență.
După terminarea spectacolului se va aprinde lumina de public, iar voluntarii vă vor ghida spre ieșire prin pancarte care vor avea inscripționat “Stați jos, vă rugăm” spre spectatorii care rămân pe locuri și “Poftiți spre iesire” spre cei care vor părăsi spațiul primii, pentru a se putea evacua zonele pe rând și pentru a evita aglomerația.
ACHIZIȚIA ȘI VERIFICAREA BILETELOR
Biletele vor putea fi achiziționate prin 2 metode:
De la Librăriile Humanitas Crețulescu și Humanitas Cișmigiu și de la Muzeul Antipa contactless, cu cardul sau telefonul.
De pe site-urile EventBook și Mystage prin achiziție on-line. Biletele vor fi livrate pe mail și pot fi printate sau accesate din telefon.
Verificarea biletelor se face fără a exista un contact direct între public și asistenții de acces la spectacol prin echipament de scanare a codului de bare aflat pe bilet. Platformele care gestionează vânzarea de bilete vor înregistra datele de contact (nume, prenume, telefon) pentru fiecare persoană care achiziționează bilete pentru acces la spectacolele din cadrul festivalului.
Toate persoanele din echipa UNDERCLOUD care intră în contact cu publicul vor purta, pe lângă mască, și vizieră.
DEZINFECTAREA SCAUNELOR
Înainte de fiecare spectacol și imediat după ieșirea publicului din locație, scaunele vor fi dezinfectate cu substanțe avizate.
DEZINFECTAREA TOALETELOR
Acestea vor fi dezinfectate la fiecare 30 de minute. Va exista în fiecare locație o persoană responsabilă cu acest lucru. Accesul la toalete va fi permis pe întreaga durată a evenimentului, însă se va limita la 3 persoane simultan.
Măsurile vor fi luate în comun cu spațiile gazdă, ambele părți vor respecta dispozițiile din Ordinul nr. 2941/1120/2020 privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS-CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activităților în condiții de siguranță sanitară în domeniul culturii, cu mențiunea că accesul în incinta Muzeului Național al Țăranului Român se face după verificarea individuală realizată de firma de pază (măsurarea temperaturii, verificare simptome, existența măștii).